جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
تجلیل از فعالان مجازی

حوزه/ سردار یوسفی بر امیدآفرینی در جامعه تأکید کرد و گفت: فعالان مجازی و رسانه‌ای باید مطالبات به‌حق مردم را پیگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان جنوبی، سردار علیرضا یوسفی، امروز پنجشنبه (۱۹ مهر) در آیین تجلیل از برگزیدگان پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج و اولین رویداد تولید محتوای پایگاه‌های مقاومت بسیج استان گفت: فعالان فضای مجازی به عنوان افسران این جبهه نقش‌آفرینی می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت فضای مجاری در کلام رهبر معظم انقلاب افزود: ایشان در جایی فرمودند: «اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم حتماً رئیس فضای مجازی کشور می‌شدم» که این بیانات اهمیت فضای مجازی را نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: فعالان فضای مجازی و رسانه‌ باید عملکرد مسئولان و خدمات دولت‌ها را به دور از نگرش سیاسی آنان به درستی به مردم انعکاس دهند.

سردار یوسفی بر امیدآفرینی در جامعه تأکید کرد و گفت: همچنین فعالان مجازی و رسانه‌ای باید مطالبات به‌حق مردم را نیز پیگیری کنند؛ گاهی اوقات متاسفانه اولویت‌ها به فراموشی سپرده می‌شود و بیشتر حاشیه‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: باید اولویت‌ها مورد نیاز مردم استان و منطقه در دستور کار قرار گیرد و پیگیری شود.

سردار یوسفی با اشاره به اینکه اقتصاد براساس بیانات رهبر معظم انقلاب اولویت کشور است، افزود: در همین راستا باید برای این مهم کار ویژه و رویداد تعریف شود و فعالان فضای مجازی برای حل این مشکل کشور نقش‌آفرینی داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha